Kızlar, bizde bugün ense kalınlığını yüksek gördük. 6.5mm.. doktorum aminyosentez yaptır muhakkak dedi. Haftaya başka bir doktordan daha randevu aldım. Sinirlerim çok bozuldu! 🙁 içim acıyor resmen.. deneyimi yaşayanlardan biraz bilgi almak istiyorum.