Yenidilek Hilalozc 41+1 sancı var asla açılma yok. Sabahtan beri çekiyorum sancı maalesef açılma yok ne yapılır asla bilmiyorum.
yagmurrrra Hilalozc benimde nstde sancı 80 i vuruyor ama ebe doğum başladı artık sancıyı hissetmen lazım diyor ama sorun şu ki ben hissetmiyorum hissetmediğim için açılma olmuyor sadece belim kasıklarım çok ağrıyor offf
Izm123 Hilalozc açılma için daha erken haftan küçük sancın olabilir önemli olan düzenli mi onu takip ettir sürekli
minikturtam1 Yenidilek sicak duşta öneriyorlar. Acilmayi kolaylastiriyormus diye duymustum. 2 -3 saatte bir sıcak dus iyi gelir diye düsünüyorum.
Yenidilek Oznurozdemir hiç sanmıyorum evi dört dönüyorum her sancı geldiğinde daha şimdiden tükendim. Çok zor nasıl olacak bilmiyorum uykusuzluktan mahvoldum
yagmurrrra Hilalozc çok şükür 3 cm olmuş 1 cm daha açılma olursa suni sancısız doğumum olucak allah nasip ederse eve geldim her an olabilir o sancıyı hissedince gel dedi ☺️
yagmurrrra Hilalozc 2 gün önce sancı vardı açılma yoktu şimdi 3 cm olmuş doktor her an sancı gelebilir artık dedi bekliyoruz