Nazli_1169 36 hafta olmak üzeredeyim ayaklarımın altı yanıyor resmen bide fil ayağı gibi oldu ayaklarım annemin ayakkabısını giyebiliyorum ancak ama acayip yanıyor ne yapmam lazım
mertveannesi2211 Nazli_1169 benim daha erken haftalarda yanıyordu bir krem verdiler sağlık ocağından iki kere sürdüm bir daha yandığını hissetmedim