Merhaba kızlar 28haftalığım şeker yükleme testi cıktı ilkinde 147 biraz yüksekmiş diye yine kan vermeye gitiğimde kan verirken bayıldım alamadılar kan şimdi kontrolde yine alıcaklar galiba böyle olanlar varmı , bayılanlar * birde 147 az mı cok mu şekerde Kalp atışlarımda hızlıymış birde tardyferon diye bir ilaç verdi doktorum kan içinmiş 🤷🏼♀️ 🤲🏻çok korkuyorum allah hepimize güç versin