NurrrH Normal şartlarda (risk, erken doğum vs.. yoksa) 32. Hafta da mı başlıyordu nst ? Ve kaç hafta arayla giriyorduk ? 2. Doğumum ama unutmuşum. 🫠🫠
yigitinannesiiiii NurrrH biz 32. Haftada başladım 2 haftada bir çağırıyor doktorum tabi ben biraz 2 haftayı uzatarak gittim hep (32 ve 35 te girdim nstye 🥰) 😂😂bi sonraki kontrol 37. Haftamda bundan sonra haftsda bire düşer sanırım gidince görcem
_ozlmm NurrrH Benim de doktorum 31+5 de başlattı kontrollerim iki haftada birdi her gittiğim de nst giriyordum şimdi 37 haftalığız muayene sıklığı haftada bir oldu her hafta nst giriyorum
NM_mom Doktorum başka bi kontrol de 34te başlarız demişti ama geçen hafta 35. Hafta da başlarız dedi ve hafta da 1 e düşürdü kontrolleri
Deletedmom_110 Seyma-09 canım her doktor farklı gebelik durumuna göre de değişir benim sancılarım erken başlamıştı ondan dolayı erken başladık doğum kadar her hafta girdim
Seyma-09 Deletedmom_110 evet doğru. En azından benim doktorum 32 de istemişti ilk nst yi kasılmalarım olduğu için
Eminebayrambey Ben 29+5 de kendim şansı hissettiğim için doktorum istemişti ama normlade 32 başlıyor şimdi 34 haftaligim