BuseBasderici Evet ben✋🏻3 sene önce 9cm çikolata kistim vardı ve sağ yumurtalığıma yapışık olduğu için yumurtalığımı almak zorunda kaldılar ameliyat sırasında kanamam durmamış çünkü. Ve çok şükür rabbime tedavi görmeden hamile kaldım
HilalQ deletedmom6295 Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah😊☺️tedavi süreci oldu mu peki ?
deletedmom6295 HilalQ o aşamaya gelemediydim klomen kullandım 3 defa üçünde de yumurtalarım büyümedi ben de en son saldım ucunu nasılsa tüp bebek yaptırıcam diye. inşallah hamilelik olur sizde de 🙏🏻