Nus_12 Arkadaşlar bugün muayne oldum ve nstde sancım çıktı hissetmedigim yatakta birden bel ağrısı ile kalktm şuanda .gecer diye nefesim kesildi devam etti şuan durdu ne zamn doktora gtmeliyim sizce
Skdinc Nus_12 Takip et canım. Düzenli aralıkla geliyorsa doğum sancısıdır. Sabaha kadar da arası azalırsa ağrılarının doktora git. :))) Hayırlısıyla sağlıkla olsunnn
Nus_12 PapatiA yatabiliyorm biraz ağrı geliyo geciyo belime yastık koydum iyiym adet ağrısı gibi geldi çok fena şuan iyiyim
Skdinc Nus_12 Valla şuan şaka gibi birşey oldu. Lavaboya kalktım benimde nişanım geldi… Sancım yok gibi ama benim ağrı eşiğim çok yüksektir. :D
Skdinc Oznurozdemir 37+2 deyim. Darısı hayırlısıyla sağlıklısıyla tüm annelerimize inşallah gece yattım uyudum. Sancım olsa uyuyamazdım heralde bugün doktora uğrarım bende. Planlı sezeryanım vardı ayın beşine ama erken alır mı bilmiyorum.
Skdinc Nus_12 Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin. Ben bunu yazdığımın ertesi günü bir kaç saat içinde acil sezeryana girdim kızım kakasını yapmıştı. Allaha şükür evdeyiz. Darısı isteyen herkesin başına inşallah. 💕