Tugcozden Haftadayım 7.aya kadar hiçbişey anlamamıştım bu aralar aşırı mide yanması çekiyorum ve midem bulanıyor uyuyamıyorum aynı sorunları yaşayanlar varmı?
Elfsndkl Tugcozden benimde 30 da başladı canım akşamları olunca migde bulantım başlıyo bazen gündüz de oluyo ilk gebeligimde migdem yanardı bulanmazdı ama bu gebeligimde bulaniyo bende anlamadim
Nazli_1169 Tugcozden deliller gibi mide yanması yaşıyordum gaviscon içmeme rağmen doktor lansor iç dedi mucize ilaç geçti , bulantı içinde prilam vermişti oda mucize bir ilaç
Cananxx89 Tugcozden bende 31+3 haftadayım aynı şekilde 30. Haftadan sonra başladı mide yanmam. Soğuk süt içiyorum yatmadan rahatlatıyor biraz da olsa rahat uyuyorum
Tugcozden PapatiA evet genellikle gece başlıyor ve uyutmuyor🥺 gaviscon içiyorum ben yanma çok olduğunda rahatlıyor bir tık
Tugcozden Elfsndkl ilk aylar mide bulantısı çok oluyor diye biliyorum bende hiç olmadı ama yeni başladı
PapatiA Tugcozden bende o ılaç yok doktora gittiğimdrde böyle şikayetim yoktu son haftadadayız hıc dayanamazsam aldırırım
Elfsndkl Tugcozden ya bebek büyüdüğü ve donduğu içindir diye düşüyorum bakalım haftaya doktora gidicem sorarım o zaman
Tugcozden Cananxx89 sütte içsem geçmiyo normalde reflü vardı bende onunda etkisi vardır belki ilaç içmeden pek rahatlamıyo
Nazli_1169 Tugcozden lansor çok iyi ya ben mide yanmasından günde 3 4 bardak süt elma armut muz lif içeren yiyecekler 2 3 Litre su iç iç iç geçmiyordu geceleri uyanıodum ya da uyuyamıodum boşver acı çekeceğine iç gitsin