Anneeghh2603 35+2 haftalığım dün geceden beri normal dayanılıcak şekilde adet sancısı gibi sancı çekiyorum takip ettiğim de düzensiz yalancı sancı oluyor ama şimdi sancılar şiddetlenmeye başladı hastaneye mi gitmem gerekiyor hala yalancı sancı mı çekiyorum
Skdinc Anneeghh2603 Yalancı mı gerçek mi bilemezsiniz burada çok okuyoruz sancı olduğunu anlamayıp gidip doğuran. :( Allah korusun. Yarın bir hastaneye gidin zaten ağrım var diyince nst yaparlar orada belli olur. :))