Seda8881 canım aynı durumu yasadim 2 defa ,inşallah senin geç dollenmedir bilmiyorum ama yaşadıklarımı anlatayim
Kalp atışı yok demişti bana da senin gibi ve çok geriden geliyordu 8 haftalık olması gerekirken 6 haftalık çıkıyordu hep ultrasonda ,doktor kürtaj demişti hiç kabullenemedim 4 5 ayrı doktora gitmisimdir 10.haftaya kadar da bekledim yine aynı şeyleri duydum ve kürtaj olmak zorunda kaldım 2 defa aynı şeyleri yasadim. Çok zor bir durum şuan yaşadıklarım geldi aklıma , inşallah sen duyarsın Allahtan umut kesilmez olur ki duyamazsan herkesin başına gelebiliyor böyle şeyler yalniz değilsin..Allah sağlıklı evlatlar versin hepimize