snayglll Arkadaşlar Adana da algomed hastanesinde rahim filmi çekileceğim maalesef en uygunu anestezili orası uygun geldi bize orada rahim filmi çektiren memnun kalan yada bi sıkıntı yaşayan oldu mu? Doktorlar mı giriyor bide film çekim esnasında
Bahtsizana111 snayglll balcalıyı genelikle öneriyorlar diye biliyorum orda hem özel hem devlet bölümü var oradaki fiyatı falan da sordunuz mu normalde iyi bi hastane yarın hata oraya muayene gideceğim ama filimler hakında bilgim yok malesefki filim için hep balcalıyı önerdikleri için yazmak istedim
Ales18 Ben geçen sene çektirmiştim. Memnun kaldım dr girmiyor. İçerideki hemşireler Beni çok rahatlatmışlardı nazik davrandılar
snayglll Ales18 peki siz önce muayene ücreti ödeyip doktorla görüşüp mü girdiniz yoksa direk gidip gün alıp çekildiniz mi?
Bahtsizana111 snayglll rica ederim tek yerden se bi kaç yerden bilgi almak en iyisi zaten oranın doktorları bile normal bişi olduğunda balcalıya yoluyor doğrusu genel bütün hastaneler oraya yoluyor