Urgen Merhaba arkadaşlar ben 35 haftalık gebeyim 3 4 gündür karnımda bir ağrı var ama adet ağrısı gibi değil çok farklı bu akşam da kahverengi sümüksü akıntı gördüm sizce erken doğum belirtisi mi aynı durumu yaşayan var mı?
Skdinc Urgen Nişan olabilir canım. Nişan geldikten bir süre sonra sancılar başlar demişti doktorum. Bir haftayıda bulabilir demişti sancının başlaması. 35. Haftada olduğunuz için doktora gitmenizde fayda var.