Senem11 en son 15 ağustos gördüm 7+1di şuan 11+6 olduk 12+1de randevum var perşembe günü, sanırım ayda bir çağıracak valla zaman geçmek bilmedi yaa merak ediyorum iyi mi gelişti mi hadi gidince kötü durumla karşılaşırsam vs gibisinden baya evhamlı geçti bu bir ay 🤷🏻♀️ ama süreklide gitmek istemiyorum biraz sabırlı olmayıda öğreniyim diyorum