Deletedmom_8 Meltemteriss sanırım 35 ten itibaren bakmaya başlıyorlar. 32. Haftada kontrolüm var daha erken demişti doktorum. Burda bir kaç kere o haftada olanı duymuştum
Oznurozdemir Meltemteriss 37 de çatı muayenesi oldum. 39+1 im aslında bugün çağırmıştı doktorum açıklık var mı diye bakmak için ama ben gitmedim çarşambaya kadar beklemeyi düşünüyorum
Gamzeshniiillll Meltemteriss benim doktorum 38+5 e kadar bakmadı 38+5 de baktı 0 açılma yarın 39+1 de tekrar kontrolüm var bakalım açılma olmuş mu