7 haftalık hamileyim hamileliğimi öğrenmeden önce saçımı açtırmıştım 1 hafta bekleyip omre yaptiracaktim fakat hamile olduğumu öğrendim saçlarım berbat halde eşimin de hiç hoşuma gitmiyor farkındayım benimde artık aynaya bakınca moralim bozuluyor boyamalı miyim boyayan var mı omre falan düşünmüyorum zaten tek renk boyamayı düşünüyorum boyaları da aldım ama kararsizim