1bade
Sirke ve tuzu karıştırıp kapı eşiğimi silerim her cuma.
Sirke + tuz + su karıştırıp içine üç ihlas bir fatiha okuyup buzdolabımın üstüne koyarım.
Evi sildiğim suya sirke koyarım (beyaz sirke)
Abdest alıp ayetel kürsi (5 defa okurum eşime, oğluma, kızıma, kendime ve evime) ihlas, fatiha, felak, nas okurum.
Gücüm yettiğince kazadan , beladan korunmak adına birilerine maddi yardımda bulunurum.
Ve herkese her şeyimi anlatmam 🫶🏼🧚🏼♀️