Simsekaaysegul Merhabalar, doktorumuz bebek eşi’nin aşağıda olduğunu söyledi. Bu durumda normal doğum yapamayabilir mişim kesin olmamakla beraber. Ve cinselliği ağır kaldırmayı çok uzun yol yürümeyi yasakladı. Böyle bir durum yaşayan var mı?
girl_boy_annesi Simsekaaysegul canım benim de ilk başta öyleydi 22. Haftada yukarı çıktı inşallah şeninde çıkar şimdi bol bol dinlen
Rumuz123456 Simsekaaysegul bana da 21 haftalıkken öyle dediler şuan 23üm ne durumda bilmiyorum Ekim’de randevum var inşallah çıkmış olur
Alparslanin_annesii Simsekaaysegul evet canım ben yaşadım 15 haftalıkken ama detaylı da yukarı çıktığını öğrendim. Doktorun dediğini harfiyen yap bişey olmaz deme stresten de uzak dur
bsra-25 Benim ilk başlarda öyleydi yani 19. Haftalarda felan ama şuan da bir sıkıntı yok çok şükür. Doktor bana 20. Haftadan sonra kendini yukarı atmaya başlar demişti. Öyle de oldu. Eğer sizde o haftaları geçip hala böyle bir durum varsa ağır kaldirmamanizi kendinizi çok yormamanizi ve bol bol dinlenmenizi tavsiye ederim. Çünkü esin aşağı da olması erken doğuma yol açıyor.
Simsekaaysegul bsra-25 çok teşekkürler şuan 15+2 deyim bu şekildeymiş zamanla düzelir dedi ve yürüyüşü dahi yasakladı sürekli dinleniyorum