merhaba kızlar 11 haftalık olduk ama göbeğim sanki son aylarda gibi kilo almadim ama aşırı şişkinlik var rahatsızlık veriyor, pantolonlarım falan giyilmiyor. Progestan, folik , ecopirin, oksapar kullanıyorum pıhtılaşmam var , bunlarla ilgili midir acaba ? yada böyle olup düzelen var mı?