Aysnoflz06 Kızlar bende hep enfeksiyon vardı 20 haftalik gebeyim 2 kutu antibiyotik bitirdim yine var ve sanırım yine antibiyotik kullanicam ve bebeğime bisey olacak diye korkuyorum hamilelikte kullanan var mı kızlar ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Halime90 Aysnoflz06 hamılelıkde kullanılan antıbıytkler var merak etmeyın Bende diş için kullanmışdım geçmiş olsun🌸
bsra-25 Aysnoflz06 geçmiş olsun 🌺 bende enfeksiyon için kullandım hatta sonra yeniledi bir daha kullandım. Doktorlar zaten ona göre yazıyorlar içini ferah tut. Ama hamilelerin genel problemi bu enfeksiyon geçmiyor. 😑
170217 Aysnoflz06 yani lütfen şu antibiyotikleri bu kadar fazla büyütmeyin ki ben ilk haftalarda maalesef iki kere kullandım bir ay sonra yine kullandim yani sürekli boğaz enfeksiyonu geçiriyordum işi bırakınca rahatladım şuan 34+5 deyiz ama şimdi de 20liik dışım çıkarken iltihap yapmış ve yineee yinee antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum maalesef ama yapacak bir şey yok siz de rahat olun daha önce doktora da sordum bir kaç farklı doktora merak etmemem gerektiğini söylediler söyle düşünün kronik bi hastalık olsa her gün düzenli ilaç içmek zorunda da olabilirdik ♥️
minikbezelyemmm Ben de hamilelikte kullanılan antibiyotik kullanıyorum ve devam edicem doğuma kadar toksoplzma çıktı