ebru-25 ben radyolojide çektirdim ama doktor yönlendirmedim tanıdık vardı o sayede, merak ediyorsanız renkli bakmıyorlar sadece organlarına bakiyorlar her yerine iyice bakıyorlar o kadar görüntüde vermiyorlar zaten siz göremiyorsunuz. Atatürk üniversitesinde var ama orası nasıl bilmiyorum