Mrvtmr 39+1 şuan 2gündür vücudumun neredeyse heryeri çok tatlı kaşınıyo 😊 bu durumu hiç yaşayanlar varmı acaba?
ZbeydeCandanMlk Mrvtmr en azndan Doğuma az kalmış bide ha gayret biraz daha dayan ve cildine krem sür kuru kalmasn
lkayRazgatLolu Mrvtmr heryerimiz büyüyor genişliyor ten gerildikçe kaşınıyor. Öenmli olan kaşımamakmış kaşıdıkça çatlarmışız😩
deletedmom11 Yırtılan yerler daha çok kaşınırmış gerçi gergin olan yerde yırtıgı göremezsin doğmdan sonra görürrsn oralar indiğinde
Denizim Mrvtmr canim karaciger enzimlerine baktirmalin biranonce,korkutmak istemem ama asiri kasintilarda hemen doktora gidilmeliymis doktor sitesinde okumustum
Mrvtmr Senayuzuntass uyuz gibi hissediyorum ya kafayı yiycem😂😂 kanımda enfeksyon cıktı 1haftadır antibiyotik kullanıyodum antibiyotiğin yan etkilerinde de varmış kaşıntı ondan da olabilir diye düşüyorum canım
Mrvtmr Denizim bugün doktorumdaydım zaten antibiyotik kullanıyodum 1haftadır o antibiyotiğinde yapabilceğini söyledi ama
ZbeydeCandanMlk Nemlendirici kremler sürmek lazmmş sürekli bide şimdi kiş ayndayız hamileler için daha çok kurulanıyormuş cilt kuru olunca çatlama ve kaşınma oluyormuş cildi kuru tutmamak lazm yani
Mrvtmr ZbeydeCandanMlk ne kremler ne yağlar sürdüm 😃 bugün nst ye girdim ama sancı falan bişy yok daha
pamuksekerinannesi Mrvtmr Kız bende Allah korusun bişey oldu sandım😂 Deri gerildiği için kaşıntı olurmuş nemlendirici krem ya da kakao yağı filan sürmek gerekiyormuş cnm.. Az kalmış Doğuma hadi Allah bi avazda kurtarsın İnşallah🙏
Mrvtmr pamuksekerinannesi kız canım bu beter ya parmaklarım kulaklarım bileğim boynum heryerim😂😂 bugün doktora gittik eşim bile diyo uyuz gibi kaşınıp durma herkes bize bakıyo😃😃😃