Mis layd çatlak ve selülit kremi kullanıyorum 38+1 çatlak yok daha öncede yazdım kesinlikle tavsiye ediyorum 👍 yapısı kokusu harika bir ürün. Bol bol kullanıyorum kutu dayanmıyor 😂 indirimini takip etmekte stok yapmakta fayda var. Doğum sonrası içinde gerekli