Beyza038 Feslegenn hiç belli olmaz canım bende sizin gibi umudu kestim hatta o gün test yaptim tam 4 günün vardı negatif çıktı aradan 10 dk geçti bir baktım çok zor görünen silik bir çizgi var umutlandım regl günü kan verdim ve 112 çıkmıştı daha cok yeniydi şu an 13 haftalığz çok şükür merak ettim bende test yaparsanız yazın sonucu banada.🙂
mmomssss Sedaa_ 57 derken canım 0,57 mi benimde adetime 10 gün varken yaptırdım 0,100 cıktı yükselir mi bilmiyorum 🤷♀️ Yine aynı sekilde pembeyle kahverengi karısık akıntı geldi iki üc kere ama bilemiyorum tabi :(
Tamarix Cnhavva benimde adet 28 bir gün kaldı kasık ağrısı bel ağrısı meme dolgun süt bezleri ve küçük küçük benekler var hatta sabah uykudan bel kasık ağrısına uyandım adet oluyorum galiba dedim daha bir sey yok bakalım
Cnhavva Tamarix benim de bugün olmam gerekiyo uygulamaya göre ya test yapicam ya da bı kaç gün daha beklicem
bendiyebiriii Mzg_15 ben belirtilerimden adet olacağım sanmıştım. Gelmedikçe de kesin yine kist oldu demiştim kendi kendime (pcos var da bende) hiç öyle bir beklentim yoktu. Beklentim olduğu 3-4 ay boyunca negatif sonuçlar görmekten yorulmuştum. Hatta hamile olduğumu görmeden 2 ay önce gittiğim doktor hamile kalamayabilirsiniz falan demişti. 🧿 demem o ki ne zaman ipin ucunu salarsanız tak hamile kaldığınızı öğreniyorsunuz. Burda bütün hamilelik bekleyenler için bolca dua ediyorum. Size de edeceğim. Rabbim gönlünüzdekinden bile güzelini nasip etsin♥️
Cnhavva Sedaa_ benimde bugün adet olmam gerekiyodu uygulamaya göre ya bugün ya da bı kaç gün sonra kan testi vericem bakalim