Dilekkcan ben etlik Zübeyde Hanım da takipliyim normalde pek memnun sayılmam hastaneden ama gebe okuluna katıldım emzirme konusundan da bahsedildi ebeler o kadar ilgili ki o an beni bir sorunum var di fark etmişler özel konuştular grup kurdular ordan çıkmayın dedi bebeğinizle emzirme sorunu yasadiginizda mutlaka bizi bulun dediler cidden çok memnun ayrıldım sizin sorduğunuz tam böyle bisey mi bilmiyorum ama takipli olmadan da katilabiliyorsunuz çiğdem ve serpil hemşire çok aşırı tatlı ve ilgililer tavsiye ederim