Ben ona gidiyordum çok memnundum gayet ilgili ve bilgili bir doktor orda çalışıyordum hastanedeki çalışanların çoğu onu önerdiği için ona gitmiştim gayet iyi bir doktor işten 22. Haftalıkken ayrıldım Gece ve pazar günlerine denk geldiğinde doğum gelmedikleri için doğuma o yüzden devam etmedim