1melekannesi9 isim güzel ancak ilerde iyi bir şirkette çalışırsa mesela mail adresini paylaşırken hep goktug diyecek hatta anlaşılmadığı için hecelemek zorunda kalabilir. Hatta üniversitede yurtdışında vs okursa çok ö,ğ türkçe harf olduğundan yabancı arkadaşları telafuz edemez. Tabi herkes böyle düşünmek zorunda değil ☺️ Ben isim koyarken fazla ileriyi düşünüyor olabilirim