Brlbby iğnenin etkisi de olabilir benim ki en net 16-17 gün de öğrenilir benim ilk gebeliğim de iğneyle olmuştu 17. gün pozitifi görmüştüm tabi o bebeğimi kaybettim Allah hepimizin yardımcısı olsun umutsuzluğa kapılma iler ki günler de tekrar test yap inşaallah gönlünce olur 🙏