Incim_canim Salam kizlaaar necesiz?men 19heftelik hamileyem Azerbaycandan yaziram bebeyinizin terpeniwini hiss etmisinizmi?
Msalbyrk Yani ben gazla onu cok rahat ayırt edebiliyordum. Erken yada geç degil hissedyorsan dogrudur 😊
Msalbyrk Serap60 kontrle gttnmi . 17 de benmde 1 gün hssednce 2 gün hssetmyordm sürekli olmyodu o haftalar