Sezeryan dogum yaptm geçen salı 1hafta olacak ilk günkü gibi ağrılarım var dikiş yerim sızlıyor çok zormuş bu kadar tahmin etmemiştim Allahım herkese normal doğum yapmayı nasip etsin kolay doğumlar nasip etsin ben hayatımda böyle bir acı böyle stres olduğum günleri bilmezdm korkusuzca girdim ameliyata ama çok zormuş acıdan agliyorm duramıyorum emzirirken zorlanıyorum doğum yapacaklar normal doğum isteyin oda zordur ama bu kadar olamaz rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin benim gibi sezeryani çok zor geçen varmı benim cevremdekilerin hiç biri böyle değildi