Eltim doğurdu 37 haftalıkken sancısı geldi acile gittik acil sezeryana alındı sezeryan sırasında bebek yukarı çıkıp suyunu yutmuş hemen yoğum bakıma aldılar 1 haftadır hastanede oksijenle nefes alıp veriyor ciğerinden hala su var diyorlar oksijen dozu da biraz yüksek düşüş yapmadılar 1 haftadır. Aynı sıkıntıyı yaşayan oldu mu rabbim kimseye göstermesin bu durumu eğer aynı durumu yaşayan olmuşsa bebeği ne zaman sonra çıkarabildiler hastaneden 1 haftadır ne gelişme var ne ilerleme ne kadar süre bekleyeceğiz bilmiyoruz