bnunrn_1 Bebişlerin ismine karar verdiniz mi kızlarr ben bi türlü içime sinen bir isim bulamıyorum anlamı güzel kulağada hoş gelen bi isim olsun istiyorum
fatmaa37demi5 bnunrn_1 asel ikra olacak inşallah. İlerde tekrar kızım olursa da menesa ismini düşünüyorum
Birgul bnunrn_1 kızımın adı Defne ama Eylül,efnan, ayliz, alya, duru isimlerini de beğeniyorum fikir olsun☺️
Deletedmom_110 bnunrn_1 Elizan ismini çok beğeniyorum bir kızım daha olursa koycam Anlamı uzaktan gelen ezan sesi 🌸
Baharsss bnunrn_1 bende öyle anlamı güzel bir sürüde isim buldum ama herkeste görüyorum artık burda o isimlerden yarın bir gün okula başlasalar herkeste aynı isimler olcak 😂 ben eskiye döndüm Züleyha koyucam Allah nasip ederse belki ilerde Yusuf bulur 😂
Duruyzc bnunrn_1 8aylık olduk zor karar verdik asya’m olucak degistirmezsem elisa ve doğa da aklımdaydı hep.