KayserigeLini38 Arkadaslar 37 haftam bitti bebek ters sezeryan olucak büyük ihtimalle .doktorum göğüs kremini kullanmaya başla günlük bir kez sür dedi akşam sürüp yatıyorum sabah kalktım göğsümü silerken iki damla şeffaf renkte bişey geldi o nedir ?? Ben çok korktum ama başka da gelmedi
Caglasmsk KayserigeLini38 oda süttur canimm korkmana gerek yok. Bendede bazen oyle seffaf geliyo. Ilk süt oldugu icin olabilir
Humus KayserigeLini38 bende 36 haftalik hamileyim. Gogus kremis lasinosh olan kremim war onu surmeye baslamali miyim. Dogumdan snra catlak olursami baslamaliyim 😊
Btlblbl KayserigeLini38 bence kullan gogus kremini akintidan bisey olmazz cocuk dogunca emmeye basladigi zaman yara oluyor gogus ucu ve asiri derecede can acitiyor 😒1 haftalik olduk bugun emerken resmen agliom 😓
KayserigeLini38 Humus evet bende aynısını kullanıyorum doktorum şimdiden başlamamı günde bir kez sürmemi söyledi
Tosbik Humus çatlak olduktan snra sürmenin bir anlami yok diyorlar. Doguma yakın sürmeýe başlamak lazimmış ☺