aylam12 ben normal istiyordum ama bir sağlık sebebiyle sezeryan yaptım. Şimdi sezeryan doğumun prenses doğum olduğunu düşünüyorum normal kadar zor değil bence, tabi benim acı eşiğim de yüksek ameliyat sonrası hızla toparladım. İkinci de sürpriz gebelik olduğundan zorunlu sezeryan olacak, mutluyum