Deletedmom_37 kızlar ilk gebeliğim hevesliyim hemen karnım büyüsün istiyorum 😅 kaçıncı haftada büyümeye başlıyor
Eldgrn Deletedmom_37 canım kişiden kişiye değişiyor o iç karınla alakali egerki iç karnın büyükse son aya kadar cikamayani biliyorum küçükse hemen yani 15 16 dan sonra net çıkmaya başlıyor bünye farkı
Deletedmom_37 oykumm_1233 Elifderin34 KayraVeAnnesi_06 Dilek4422 kahvesever__ Eldgrn Yaa benim şimdiden 7 aylık gibi bende daha 13 haftalığım birde benim hep karnım ve midem vardı diyorm 8 9 aylıkken ne yapıcam çok korkuyorum
tecrubesizanneadayi12 Eldgrn benimdd 14 ten sonra göbek gibi duruyordu şuan 16yız dediğiniz gibi netleşmeye başlıyor ve çok güzel görünüyor bence ben nedense hamiş göbüşünü çok seviyorum🙈
KayraVeAnnesi_06 Deletedmom_37 Zaten öncesinde karnınız olduğu İçin şuan belli oluyor olabilir ama çok takılacak bir durum değil herkesin fiziki yapısı farklıdır Hamileliğin tadını çıkarın 🌸🙏🏻
Elifderin34 Deletedmom_37 bir şey olmaz canım bebek iyi olsunda göbek azmış çokmuş önemi yok doğumdan sonra gidiyor zaten göbek :)
izobellaaa-_- 39 haftalık hamileyim 3 aylık gibi yA var ya yok 🙂😊 çok rahat oluyormuşşşşş onu anladım
Deletedmom_37 Umay255 evet ya gerçekten benim daha 3 aylık ama doğuracakmışım gibi şimdiden çok korkuyorum gerçekten nasıl taşıcam diye
Beyzacan Ayyy bi benim erken cıktı heralde. Benim 3 aylıkken karnım çıkmaya başladı. 17+3üz şuan ortada top gibi karnım var 😂😂
Deletedmom_37 Baharsss hahaha ya taşıması zor olur son aylarda nasıl haraket edip nasıl yatıp kalkıcam diye düşünüyorum korkuyorm
Mello29 Deletedmom_37 aksam 8 den sonra hamile gibiyim sabah 8 de degilim kabızlık sorunu yasiyorsam hamile gibiyim bagırsaklarım calisiyorsa degilim 16. haftada durum bu 😂