Melikeznar tomurcukannesi 39+4üm salı günü sezeryanla bebeğime kavusmayı bekliyorum💞ilk bebeğim tecrübesizim heycanlıyım mutluyum 😂 evde tek basıma zaman geçirmeye son 3 😀
Nazyun tomurcukannesi Pazartesi gününe kadar sancı gelmezse 41 e kadar bekleyeceğiz biz sonrası Allah Kerim ☺️
tomurcukannesi AyeglGzkaraKarabulut benimkide gelmiyooo😄 çarşambaya kadar beklicez gelmezse ilaçla başlatıcak doğumu doktor
5015mrcmk tomurcukannesi banda oyle dedi pazartesiye kadar bekle dedi pazartesi 40. Hafta giriyorum. Pazartesiye kadar gelmezse suni sanciyla yatisini yapalim dedi.
AyeglGzkaraKarabulut tomurcukannesi uff ilaçla ben istemiyorum kendi ağrımla gelsin yaa açılma yok du dün meryem aan eli otu aldım ısladım onu içicem açılma başlasın diye
tomurcukannesi 5015mrcmk benmki alttan bi ilaç vercekmiş o açılmayı hızlandırcakmış eğer işe yaramazsa suni sancı vericez dedii.
Badgirl_ Benim suan sanclarm.var 10 dakikada bir nisanmda geldi 2 gün önce 40+2 olduk sancyi cekiyorum suan evde 5 dakikya dusnce doktra gidicem bakalm insallah sizde de hemen baslar hayrlsyla😊
tomurcukannesi Badgirl_ ayyy inşallahhh sağ salim alırsınız kucağınıza çok kolay bi doğum olur inşallah😍🙏🏻
Esrasn tomurcukannesi seninki biraz erkn oluo istersen israr et doktoruna beklemek icin eger bi tehlike yoksa dogal dogum daha iyi cunku
tomurcukannesi Esrasn ya aslında benim için iyi çünkü ben çok dert ediyorum suyum gelirde anlamazsam içerde kakasını yaprsa vs diye