Hlmklsoglu Ben 19+5 haftalık erkek annesiyim ama hala hareketlenme hissetmiyorum etrafımda bir sürü kız annesi var onlar 17 hafta da başlamışlar hissetmeye erkek çocuklar geç hareketlenir derler öyle midir acaba çok üzülüyorum bu duruma
Eldgrn Hlmklsoglu 17 lerde hafif kayma oluyordu 18+2 de gece ilk tekmemi yedim kızçemden şimdi 18+6 yız yine gece olunca hsraketini hissediyorum bu kayma gibi değil debelendigini hissediyorum gün içinde uyuyor muhtemelen su 5 günde tek geceleri dhaa çok hissettim hatta 2 gün önce gece uykumda haraketini hissederek uyandım endişe etme 24 haftaya kadar normal karşılanıyor
Meraliso Hlmklsoglu gerçekten öyle miymiş bilmiyordum ben ilk ve ikinci gebelik farkı diye biliyorum zira ilk çocuğum erkek 22de hissetmeye başladım ikincisi kiz 16 17 de başladım hemen hissettirdi şimdi 33 olduk maşallah hiç durmuyor kıpır kıpır
cns__ Hlmklsoglu bugün tam 18 haftalık olduk, cinsiyet erkek ben de daha hiç hareket hissetmedim. İlk gebelikte normal karşılanıyor o yüzden üzülmeyin.
BBuseY Hlmklsoglu 12/13 haftalarda tahminler erkekti . Daha gitmedik bu haftalarda gidicez canım 🤗ama büyük ihtimal erkek daha kız diyen olmadı karnımdan dolayı 😂
BBuseY Hlmklsoglu ama şöyle gün içerisinde hareketli olunca hissetmiyorum . Ne zaman uzanıp dinlensem pıt pıt vuruyor . 😍
Hlmklsoglu Meraliso evet bende bu gün öğrendim hareketlerini duymuyorum diye üzülürken o şekilde dediler ama doğru mu bilmedim
Pijamaskeliler Hlmklsoglu al bendende o kadar bende 21.haftaya girdim ama çarşamba detaylı da 20+2 cikicakken gerilemiş 19+5 çıktı üzüldüm kilosu da az çıktı bu çarşamba tekrar çağırır ekran da gormesek inanmicam benimde arkadaşlar 17 de başladı 18 19 dio hatta karnı oynayan var videosu kızları olan benim erkek bebiş güçsuzmu diyorum ben mi kilo aldım ondan mi diyorum 74 oldum 62 idim üzülüyorum cidden 🙄 yatıyorum hep ztn yok yani
1prensannesi__ Hlmklsoglu Benimkide erkek canım 15+4 hafif hafif kaymalarını hissediyordum 18-19.haftadan sonra tam hissetmeye başladım şuan 33 haftalğz hiç durmuyor takla güç gösterisi yapıyor oğluşum içerde 😅😜 Sıkma sende canını kuzum daha yeni yeni hareketlenmeye başlar sağlıklı olsun da❤️
Hlmklsoglu Sağlık ocakları da gebelikte takip ediyormuş benim ki hiç ilgilenmedi aramadı ama ben bi yarın sorayım gelişimi filan nasıl ilerliyor diye bakalım ne diyecek
KayraVeAnnesi_06 Hlmklsoglu 20+4 de hissettim , ilk gebeliklerde 20.haftalardan sonra hissetmemiz normal 🙏🏻🌸
aren6161 Hlmklsoglu ilk gebeligimde 60kg ile hamile kaldım oglumu 16.hftadq hissetmeye başlamıştım asiri da hareketliydi hala öle 4yasina girecek suan 19+0 hastalığım daha 1kere hissettim bikac gun once oda ama 80kg ile hamile kaldim bunun etkiside ar cocugada bağlı bence akışına birakin🙏💙