Kızlar son adet tarihim 9 ocak ve benim 2.doğumum olacağı için bebek her ne kadar baş aşağı olsada sezeryanlıyım. Bu yüzden erken olucak doğumum son haftalar beklenmeyecek her sezeryanda olduğu gibi.
📌 Asıl mesele şu kızlar benim gebeliğim adetime göre 37 haftalık şuan.
📌 Ama ultrasona göre 34+5miş bugün dedi doktorum.
📌 Kafa çapı büyük dedi.
📌 Doğum nasıl olacak dedim hangisine göre dedim bişey demedi aklım karıştı.
📌 Sizin bir bilginiz var mı doğum neye göre olacak adete göre mi ultrasona göre mi???
📌 İnternette adete göre diyor kafa çapı falan doğum tarihini etkilemez diyor.
📌 Adete göre bakıp da erken aldırmak istemiyorum, ultrasona göre bakıpta Bi kaç hafta daha bekleyip bebeği bilmeden sıkıntıya sokmakta istemiyorum. (YARDIMCI OLUN DELİRİCEM) yoksa sancımın suyumun gelmesini bekliycem doğum için başka napıyım🥴