Bugün kontrolüm vardı gittik direk nstye girdim sonra doktorun yanına girdim doktorum sadece nstye baktı ultrasonla bakmadı daha sonra bilgisayardan baktı günün dolmuş dedi cumartesi gel test yaparız açılmana fln bakarız olmazsa sezeryanla alırız dedi bende normal doğumu beklemek istiyorum dedim oda bekleriz sıkıntı yok dedi sadece bı test yapcakmis anlamadım tam olarak ama ona göre bakarız dedi kafam karıştı biraz başına gelen varmı yazarmisiniz 🥰