AsyaveAnnesiii Kızlar 13.haftamdayım kasık ağrım yok ama akıntımda bi tırnak ucu denmeyecek kadar nokta şeklinde kan pıhtısı vardı yaşayan var mı doktora gitmeli miyim acaba daha haftasonu doktordaydık doktor kanama görünüyor falan demedi ultrasondan baktığında
crazymommy AsyaveAnnesiii Aynı şey benim başıma geldi 12-13-14. Haftamda 1 er kez akıntıda nokta kadar kan devamı yok doktor baktı kanama alanı yok dedi sizin geçmişmşydi devam etti mi nedeni bulundu mu yardımcı olur musunuz
AsyaveAnnesiii Inykrkmz evet çünkü devamı olmadı ve doktorum her gittiğimde kanama görünmüyor diyo en son cumartesi gittik daha iki gün oldu rutin ev işinden başka bir şey yapmadım umarım bir sorun yoktur
Inykrkmz Bende de olmuştu çok şükür bir problem yaşamadım Ertesi gün hemen gitmiştim progestan vermişti ama ne olur ne olmaz dediğim gibi doktora söylemekte fayda var