Merhaba arkadaşlar ben şuan 32 haftalık hamileyim ve hamileliğimin 23. Haftasında bebeğimin hipoplastik sol kalp sendromu olduğunu öğrendim kalbinin sol tarafı hiç çalışmıyor damarda ve kapakta problemler var doktorlar çok umut vaadetmiyor diyorlar daha önce bu tarz birşey duymuş veya bilgi sahibi olan varsa beni bilgilendirirmi