Sinemekee Bugün betamın 216 olduğunu öğrendim tuvalete girdiğimde peçetey sildim açık renk kan geldi tekrar sildim geldi peçete koydum çok açık renk bi iki damla geldi kızlar bunu yaşayan varmı kimyasal mı acaba 🥺
MadameHappy34 Sinemekee bende de dediğiniz gibi lekelenme oldu acile gittim beta 20 binde çıktı yeni kese oluşmuş dediler.. bu hcg ile de keseniz görükmez büyük ihtimal.
9ay10gun Sinemekee bende yaşadım iki gün az azvkahverengi kan geldi doktor progestan verdi yerleşme kanaması da olabilir dedi. Şimdi sekiz haftalık olduk dün akşam yine kanama oldu az bişey sonra kesildi bugün doktora gittim bazen kese büyürken kilcar damarlara zarar verebiliyor oyuzdende olmuş olabilir bı sıkıntı yok ama yinede progestona devam et dedi bakalım herşeyin hayırlısı kanamaya eşlik eden siddetli bel kasık ağrısı olursa düşük oluyormuş
Tubatgn Sinemekee bende aynı şekilde düşünüp gitmedim ertesi gün artmıştı.. Tercih senin tabi canım 🙏🏻
Xaliq Tubatgn abacım konuyla hiç alakası yok amma bir soru sirucam neden senin isminin usdunde yıldrım işaresi var bizde yok?
FatosNazim53 Yerleşme kanaması olabilir. Benim ilk gebeliğim düşük oldu 8. Haftada kalbi durdu. İkinciye hamileyim. Aynı şey bana da oldu doktorum yerlesme kanamasidir dedi. Zaten ilk gebelikten riskli olduğum için şimdi düşük için iğne ilaç kullanıyorum.
Sinemekee MadameHappy34 zaten gecikmemin bugün 4. Günü çok yüksek değil 1 aylık dedi doktor ama bilmiyorum tabi
Tubatgn Sinemekee bazı gebeliklerde müdahale edebiliyorlar, en azından içinde kalmaz neden gitmedim demezsin. Ama senin tercihin canım 🌸🌸
9ay10gun Sinemekee valla canım ben devlet kadın doğum açılıne gittim bakmadılar bile değerin düşük kimyasal de geç dediler bı iğne bı ilaç vermediler. Sonra özele gittim fıtıl verdi bir sorunda olmadı sonrasında yerleşme kanaması oldugunda bel ağrısı benim siddetliydi önlem amaçlı nolur nolmaz doktora git
9ay10gun Sinemekee yatış verip tedaviye başladıysa ilaca fln ne mutlu. İnşallah faydasını görürsünüz bebeğiniz sizinle olur 🌼
Sinemekee 9ay10gun ilaç falan hiç verilmedi kan kontrolü yapıldı düşme yok sabahtan akşama yarın tekrar kan alıcaklar