busraaorhaan
Ah o günleri hatırlamak bile istemiyorum. Hiç geçmeyecek asla bitmeyecek sanıyordum. Ama sabır canım geçiyormuş. Leblebi iyi geliyordu bazen bazen de çubuk kraker. Bimde satılan eskape mi ne adı böyle yuvarlak kraker gibi kırmızı büyük pakette onu çok yemiştim. Birde kaşarlı tostla karnımı duyurabiliyordum. Allah yardımcın olsun 💖