ben tam 3 haftadır çekiyorum bu ağrıyı inanılmaz birşey nefesim kesiliyor sanıyorum aşırı şekilde sağ kalçamdaki kemik batıyor bacağımın arkasına veya diz kapağıma vuruyor ağrısı tam 3 haftadır ağlamakla geçiyor günlerim WC’ye dahi duvardan kapı kollarından yapışarak gidiyorum bazen alttıma kaçıracak dereceye geliyorum bacağımdan dolayı adım atamıyorum hepinizi o kadar iyi anlıyorumki şuan 37+5 haftalık olduk doktoruma sordum normal dedi bazılarında ilk aylarda olur bazılarında ortalarında yakalar bazılarınada son aylarda yakalar bu ağrı dedi nasip olursa bu Cuma doğum olacak Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah.🤲🏻🌸