Hanifekyr sağlıkla kucağına alırsın inşallah 38+4 teyim keşke beni de alsalar doğuma dün kanamam vardı doktorum yoktu nişanım da gelmişti extra adet kanaması gibi kanamam oldu tüm gün başka doktor baktı açılma kanaması bunlar sancın yok bebeğin hareketleri normal diyip yolladı eve okadar sıkıldım ki ağrı çekmekten sürekli birşeyler yaşıyorum hamileliğin başından beri şimdi de midem ağrıyor ama çok kötü kalbime vuruyor ağrı ne yapcam bilmiyorum bir an önce doğurmak istiyorum artık normal doğum istediğim için sezeryana yanaşmadım sabrım kalmadı bana da dua eder misin bir an önce doğum yapayım