Progestan ilacını ben de kullanıyorum ama ağızdan alıyorum, doktor fitil olarak kullan dedi ben kullanmıyorum çünkü önceki gebeliğim düşük olmuştu, o zaman fitil olarak kullanmam söylendi aynı durumu ben de yaşadım, bu defa ağızdan almayı tercih ettim. Biraz baş dönmesi yapıyor ama yarım saate geçiyor. Tavsiyem doktoruna bir danış, ağızdan alabileceksen al.