Lsvda Kızlar normal şartlarda yaklasık 1 ay daha var doğuma, göbeğim kocaman oldu eğilemiyorum, yatamiyorum kalkamiyorum nasıl geçecek böyle inanın bilmiyorum. Pelvis kemiğim çok fazla ağriyor bebek baskı yapıyor. Yürürkende zorlaniyorum fenalardayım anlayacağınız. Sizin nasil geçiyor bu haftalar.
gkbyza Lsvda aynen ben de 35 teyim oturma pozisyonu bile aşırı acıtıyor kasıklarımı. Yürürken baya baskı oluyor bir de çamaşırım ıslanmaya başladı birkaç gündür su mu geliyor idrar mı kaçıyor ayırt edemiyorum. Adet ağrısı gibi kramplar giriyor üst bacaklarıma da 😞
Maviii ara ara sancılar, çatı ağrısı bacağa vuruyor artık. idrar tutamama sorunsalı, iştahsızlık, patalak patalak yürümekten yürüyememek. yatarken sağa sola dönememek, uyuyamamak.. geçecek inşallah sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏