sleepymom2323 canım ılk gun hemen ayaklandm ben ılk kalkıs bıraz zor o kdar ama ck oldum bıttım dedırtecek kdr deıl sana su kdar syleyım dgm yaptm eve geldm dorduncu gndu snrm agustos ayıydı esım bır kasa domates alma gelms onlrı dgrayıp buzluga kymsdm 😂 korse en basta kullnamazsn belkı ben denedm acıtıyor 15gn snra falan kullanmaya baslrsın anca evdeykende kalkıp oturuken dıkkat et ben yatakdan kalkrken zorlanmısdm bı kc gun