Kızlar bu 2.hamileliğğm sezeryan olacak doğumum oğlum 8/9 aylıktı hamile kaldığımda ve şuan 35+3üm dikişlerim karnım belim aklınıza gelen heryerim ağrıyor oğlum tam 39da doğdu şimdi kızım olacak inşallah ben 10 ekimde doğurmak istiyorum doktorum 14 Ekim diyor yani 38+2 gibi almak istiyor çok birşey farkeder mi en son 2500 kg idi 34+5ken sizce çok büyük fark olur mu 4 günden gerçekten çok zorlanıyorum hem oğlum hem dikişlerim karnım aşırı zor geçiyor 😑