Aselnisa_16 kızlar öncelikle merhaba herkese sağlıklı hamilelikler diliyorum..ben şuan 4+4 deyim Perşembe günü ultrasona gideceğim sizce ultrasonda gözükür mü tam 5 haftalık olmuş oluyor