Desasel12 Ben geçen yıl emzirirken n impilant yapmıştım emzirdiğimi doktora söyledim ona göre ilaç verdiler ben yine de emziremeden önce sütü sağıp vermiyodum akıtıyordum sonrasında veriyordum bişey de olmadı çok şükür